Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy alarm naprawdę może pomóc, gdy ktoś nas zaatakuje?

Alarm osobisty nie jest magicznym rozwiązaniem, ale w sytuacji zagrożenia może zwrócić uwagę otoczenia, zaskoczyć napastnika i wzbudzić obawę, że hałas przyciągnie świadków.

 

Napastnikowi zależy przecież na tym, by jego czyn odbywał się w ciszy – a dzięki alarmowi osobistemu możemy mu to skutecznie utrudnić. W wielu przypadkach to wystarczy, by odpuścił atak.

Jak głośny jest alarm Hearo?

Hearo emituje dźwięk o natężeniu 135 dB – to poziom hałasu porównywalny z syreną strażacką lub startującym odrzutowcem z bliskiej odległości.

Jak długo trwa alarm po włączeniu?

Od 60 do nawet 120 minut, w zależności od poziomu naładowania baterii.

Czy Hearo można używać wielokrotnie?

Tak, Hearo nie jest urządzeniem jednorazowym – możesz go aktywować i dezaktywować dowolną liczbę razy. Jego bateria i mechanizm są przystosowane do wieloletniego użytkowania.

Jak się go wyłącza?

Wystarczy wcisnąć zawleczkę z powrotem na miejsce, aż usłyszysz kliknięcie – to znak, że alarm jest zabezpieczony i nie uruchomi się przypadkowo.

Czy Hearo nie włączy mi się przez przypadek?

Uruchomienie alarmu wymaga zdecydowanego pociągnięcia, dlatego ryzyko przypadkowej aktywacji jest znikome.

Czy Hearo może zadziałać na zwierzęta?

Tak, głośny dźwięk alarmu może spłoszyć zwierzęta, np. agresywnego psa, dzika czy wilka. Skuteczność zależy jednak od konkretnego zwierzęcia, dlatego nie możemy tego zagwarantować w każdym przypadku.

Jak ładować Hearo i na ile czasu wystarczy w pełni naładowana bateria?

Hearo ładuje się przez USB-C, a w pełni naładowana bateria wystarcza nawet na 18 miesięcy, w zależności od tego jak często jest używany.

 

Urządzenie poinformuje cię, że poziom baterii spadł poniżej 10% wydając 3 krótkie dźwięki po każdym użyciu alarmu lub latarki.

Czy mogę zabrać Hearo w bagaż podręczny podczas podróży samolotem?

Tak! W przeciwieństwie do gazu pieprzowego czy paralizatora, Hearo nie jest klasyfikowany jako broń i przechodzi bez problemu przez kontrolę bezpieczeństwa. Jest też w pełni legalny w każdym kraju.

Czy Hearo jest odpowiedni dla dziecka?

Tak, to świetny sposób na zwiększenie bezpieczeństwa dzieci. Kolorowy alarm może być przypięty do plecaka i pomóc zwrócić uwagę dorosłych w razie zagrożenia.

Czy Hearo jest wodoodporny?

Nie, jest odporny na zachlapania – np. lekki deszcz, ale nie należy go zanurzać.

Moje zamówienie

Mam kod promocyjny, gdzie mogę go użyć?

Kod rabatowy należy wpisać przed finalizacją zamówienia, w zakładce "przejdź do płatności", wybierając "kod rabatowy" i zatwierdzając go poprzez "zastosuj".

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak. Aby otrzymać fakturę VAT należy po złożeniu zamówienia, wysłać do nas wiadomość zawierającą dane formalne firmy (nazwa, NIP itp. ) oraz podać numer zamówienia którego dotyczy.

 

Można również "odpowiedzieć" na wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia.

Ile kosztuje przesyłka?

Przy zakupie 2+ alarmów Twoją paczkę na terenie Polski dostarczymy za darmo.

 

Wszystkie zamówienia wysyłamy w 24h z naszego magazynu w Gorzowie Wielkopolskim.

 

Dostępne metody wysyłki to:

Kurier Inpost / DPD - 15 zł

Kurier Inpost / DPD za pobraniem - 15 zł

Paczkomat InPost 24/7 - 12,99 zł

Punkt DPD Pick-up - 5,99 zł

Jakie są dostępne metody wysyłki?

Możesz wybrać przesyłkę kurierską DPD, paczkomaty InPost, punkty i automaty DPD Pickup, przesyłkę kurierską za pobraniem DPD.

Jak mogę anulować lub zmienić moje zamówienie?

Skontaktuj się z nami telefonicznie +48 537 068 071 (od pon. do pt. w godzinach 8:00-16:00) lub mailowo na info@hearo.pl.

Czy wysyłać przesyłki za granice?

Tak. Jednak jest to usługa indywidualna i przed złożeniem zamówienia należy się z nami skontaktować w celu ustalenia kosztów i formy dostawy.

Kiedy otrzymam zamówienie?

Standardowy czas realizacji zamówienia (skompletowanie zamówienia i przygotowanie go do wysyłki) wraz z dostawą wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Zawsze staramy się robić to tak szybko jak to możliwe. Aż 95% zamówień przekazujemy kurierowi w ciągu 24 godzin!

Czy mogę zwrócić zamówione produkty?

Tak. Produkt fabrycznie zapakowany możesz zwrócić w ciągu 30 dni. Wystarczy, że zgłosisz chęć zwrotu zamówionych produktów telefonicznie +48 537 068 071 (od pon. do pt. w godzinach 8:00-16:00) lub mailowo na info@hearo.pl, a następnie wypełnisz formularz, dostępny do pobrania TUTAJ. Spakuj i odeślij zwracane produkty na adres:

 

Hearo Polska

ul. Ziemiańska 15a

66-400 Gorzów Wielkopolski

(z dopiskiem „Zwrot”)

 

Zwrot środków za odesłany towar nastąpi do 14 dni od momentu odebrania Twojej przesyłki przez nasz magazyn.

Jak mogę złożyć reklamacje?

Jeśli chcesz złożyć reklamację, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem info@hearo.pl lub telefonicznie pod numerem +48 537 068 071.

 

Zachęcamy najpierw do kontaktu z nami, ponieważ z doświadczenia wiemy, że wiele problemów da się rozwiązać telefonicznie. 

 

O postępach w rozpatrywaniu reklamacji poinformujemy Cię pisemnie, e-mailem lub wiadomością tekstową. Może się też zdarzyć, że będziemy się kontaktować telefonicznie, żeby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji.

 

Decyzja w sprawie reklamacji będzie podjęta w możliwie najkrótszym terminie. Rozpatrzenie reklamacji, w tym usunięcie wady, trwa zwykle nie dłużej niż 14 dni. W przeciwnym razie możesz odstąpić od umowy sprzedaży.

O nas

Gdzie znajduje się siedziba Hearo?

Hearo pochodzi z Polski a swoją siedzibę ma w Gorzowie Wielkopolskim.

Skąd wysyłacie moją paczkę?

Wszystkie zamówienia wysyłamy w 24h z naszego magazynu w Gorzowie Wielkopolskim.

Czy pod adresem siedziby znajduje się również sklep? Dlaczego nie?

W siedzibie Hearo kilku entuzjastów pracuje każdego dnia, aby uczynić alarm Hearo jedynym w swoim rodzaju. Niestety, nie mamy tu jeszcze sklepu.

Prosty i skuteczny sposób na zwiększenie Twojego bezpieczeństwa. 

DARMOWA WYSYŁKA

Przy zakupie 2+ alarmów

Wysyłamy
w ciągu 24h

Dla zamówień
złożonych do 11:00

Bezpieczne
płatności

Dzięki certyfikatowi
i szyfrowaniu SSL

Wygodna
dostawa

Kurierzy, paczkomaty
i punkty odbioru

Pomoc

+48 537 068 071

Pon. - Pt. 8:00 - 16:00
Cena za połączenie wg stawek operatora.

Newsletter

Zapisz się, aby otrzymywać 10 zł rabatu na pierwsze zamówienie oraz być na bieżąco z naszymi ofertami.

Administratorem danych osobowych jest Hearo Polska z siedzibą w Gorzowie Wlkp., dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłki Newslettera. Możesz cofnąć wyrażoną zgodę w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed ich wycofaniem. Masz prawo: dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i sprzeciwu oraz złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. TUTAJ sprawdzisz jak przetwarzamy dane osobowe.

 

Title

© 2025 Hearo Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone.

MEMBER GROUP

ul. Ziemiańska 15a, 66-400 Gorzów Wlkp.
NIP: 5961747553, REGON: 081215246

Title