Dołącz do nas!

📦 Realizujemy wysyłkę do większości krajów Unii Europejskiej 🇪🇺

Skontaktuj się z nami

Pozycja została dodana

Uzyskaj 10% rabatu!arrow_drop_up

FAQ

supportWysyłka & Płatności

Wszystkie zamówienia wysyłane są z naszego magazynu w Polsce.

Zależy to w dużej mierze od miejsca zamieszkania i wybranej metody wysyłki. Standardowy czas dostawy to 1-2 dni robocze.

Ze względu na dużą liczbę zamówień wysyłka może potrwać dłużej niż zwykle, ale nie martw się, Twoja paczka na pewno jest w drodze! Jeśli nie otrzymałeś przesyłki po 7 dniach od złożenia zamówienia, skontaktuj się z nami. Nasz zespół obsługi klienta będzie w stanie sprawdzić dokładnie status zamówienia.

Otrzymasz powiadomienie e-mail z aktualnymi informacjami o statusie zamówienia. Numer przesyłki zostanie również wysłany pocztą elektroniczną.

Natychmiast skontaktuj się z nami pod adresem info@hearo.pl lub zadzwoń pod numer +48 530 035 020. Podaj swój adres e-mail, imię i nazwisko oraz prawidłowy adres wysyłki, a my zaktualizujemy szczegóły wysyłki. Należy pamiętać, że po wysłaniu paczki nie jesteśmy w stanie wprowadzić żadnych zmian.

Tak, dostarczamy zamówienia do paczkomatów.

supportOgólne

Możesz po prostu wysłać do nas e-mail na adres info@hearo.pl, wypełnić formularz kontaktowy tutaj lub zadzwonić pod numer +48 530 035 020.

Za zamówienie możesz zapłacić BLIKiem, szybkim przelewem lub za pobraniem przy kurierze.

Nasze biuro znajduje się w Gorzowie Wielkopolskim.

supportZwroty i reklamacje

Tak, masz prawo anulować zamówienie w ciągu 24 godzin od jego złożenia. Jeśli paczka jednak została już wysłana, musisz poczekać, aż dotrze i odesłać ją do nas w celu uzyskania zwrotu pieniędzy.

Jeśli nie jesteś zadowolona z zakupu i chcesz zwrócić Hearo, masz do tego wszelkie prawa i aż 30 dni na zwrot.

Uszkodzone lub nieprawidłowe przedmioty mogą zostać wymienione lub zwrócone. Aby otrzymać nowy produkt lub pełny zwrot pieniędzy, należy wysłać wiadomość e-mail na adres info@hearo.pl. W niektórych przypadkach może być wymagane dołączenie filmu lub zdjęcia wadliwego produktu w celu uzyskania dowodu zwrotu lub wymiany produktu.

Zwrot środków może potrwać do 14 dni roboczych, w zależności od systemu płatności. Chociaż najczęściej zwroty realizowane są o wiele szybciej.

live_help

Didn't find your answer?

Our customer service will be happy to help you.